Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2011 13:24 - Имате бизнес, но нямате пари ?
Автор: bgguru Категория: Бизнес   
Прочетен: 3205 Коментари: 8 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Имате бизнес, но нямате пари ???

Нямате си пари, ама пък си имате - стрес !image

Нека позная…. Вие сте бизнесмен от България !!!

Фирмата е Ваша, но работите повече от служителите !

Разходите са повече от приходите !

Клиентите сякаш са се наговорили едновременно да отложат следващите поръчки и да забавят плащанията от миналите. За пореден път !

Целият оборот отива за разходи, а единственият Ви приход са кредитите, които погасявате чрез заеми.

Най-накрая успявате да платите на служителите си част от заплатите за по-миналият месец.

Сега те имат в джоба си повече пари и в главата си по-малко грижи от Вас.

И така е от доста време.

Искате да оставите бизнеса, но не можете, защото имате голям кредит и сте ипотекирали жилището на родителите си, които не знаят за ситуацията и се гордеят с проспериращото си чедо.

Чувствате, че се намирате на улица, която е задънена, но и от двете страни.

Тази седмица ще Ви спрат телефона, а другата – тока.

Гледайки напред се чувствате изчерпани и не можете да си представите, възможно ли е да се направи нещо, за да се промени тази орисия?

Диагноза:

Ако сте отговорили дори на 1/3 от тези изречения положително, значи, че все по-често обмисляте възможността да се гръмнете.

Независимо дали валерианът вече не е достатъчен да успокои напрежението, дали сладкият, непробуден сън е отдавна избледнял спомен, дали обмисляте да избягате някъде и да си направите пластична операция  или просто да полетите от някой многоетажен блок,

 

ЗА ВСИЧКО ТОВА ИМА    САМО ЕДНА ПРИЧИНА  - 

 

                                                                             

                                      ВИЕ НЕ СТЕ ПРЕМИНАЛИ ТРИМЕСЕЧНИЯТ

                      Дистанционен Трансцедентен Коучинг 

                                             

                             ЗА ДА ОТСТРАНИТЕ ПРИЧИНАТА НАТИСНЕТЕ ТУК

 

 





Гласувай:
10



1. avangardi - ++++++
11.02.2011 18:23
6+++
цитирай
2. bgguru - 10Q :-)))
11.02.2011 18:49
10Q :-)))
цитирай
3. solinvictus - Аз съм минал през това и ми е писнало ...
12.02.2011 15:35
Аз съм минал през това и ми е писнало от нраво-морало-бизнес-мъдри Учители...
мога да го споделя и на испански понеже имат точни думи ,които не се изменят ,променят и се превеждат по един начин,демек са ....винаги са едни и същи.

В моята вече (сегашна)практика няма плащания "напред" ,за да получа определена стока(услуга)
Възможна е схема 20 +40 +40 или обратно 40+40+20 ...това е в проценти от сумата и задължително с гаранция от предлагащия стоката или услугата!
.... и най важно най ми харесват промоциите ,понеже са гратис!хехе
Успех!
цитирай
4. gita969 - В духа
13.02.2011 18:16
на препатил човек, сблъскал се поради естеството на работата си ще кажа само едно: В тази държава да плануваш е равносилно на гадателство,много некоректност и липса на лоялност. Иначе сигурно теорията,която поставяте е * * * * , но съм скептияна относно приложимостта и. Не и тук.
цитирай
5. bgguru - Добра идея
14.02.2011 08:05
solinvictus написа:
Аз съм минал през това и ми е писнало от нраво-морало-бизнес-мъдри Учители...
мога да го споделя и на испански понеже имат точни думи ,които не се изменят ,променят и се превеждат по един начин,демек са ....винаги са едни и същи.

В моята вече (сегашна)практика няма плащания "напред" ,за да получа определена стока(услуга)
Възможна е схема 20 +40 +40 или обратно 40+40+20 ...това е в проценти от сумата и задължително с гаранция от предлагащия стоката или услугата!
.... и най важно най ми харесват промоциите ,понеже са гратис!хехе
Успех!


Аз също се уморих от многото сапунки наречени тренинги, които се изсипаха през последните години. Не че са лоши, но никой от тях не се е поинтересувал от акъла на българина и никой от тях не знае как мисли Бай Ганьо и как трябва да му се кажат нещата..... Te тези неща не са като западните коли, качваш се и караш. Тук става въпрос за мозък, който често отсъства :-)
А схемата за плащане е добра идея и ще трябва да помисля нещо такова и аз 10Q :-))))
цитирай
6. bgguru - Идеал Петров ;–))
14.02.2011 08:21
gita969 написа:
на препатил човек, сблъскал се поради естеството на работата си ще кажа само едно: В тази държава да плануваш е равносилно на гадателство,много некоректност и липса на лоялност. Иначе сигурно теорията,която поставяте е * * * * , но съм скептияна относно приложимостта и. Не и тук.

И да се мъча не бих могъл да го дефинирам по-точно !!! Това наистина е положението в държавата - факт !!! Но тъй като нямаше как да го обясня на децата си, които въпреки държавата отказват да се отучат да ядат, а пък аз не се виждам да емигрирам в чужбина, защото си обичам тук да живея пред мен се образува едно уравнение, на което се наложи да открия решението.
И понеже се налага да поема отговорност за бъдещето на семейството си, няма как да спра до тук. Може да изглежда трудно, но не е по-трудно отколкото на Едисон преди да изобрети крушката. А пък нали гениалните неща се раждат в невъзможни ситуации ?
цитирай
7. анонимен - Презентацията Ви която правите за ...
15.02.2011 22:55
Презентацията Ви която правите за Вашият курс ми напомня на онези клубове от филмите КЛУБ НА АНОНИМНИТЕ АЛКОХОЛИЦИ. Всеки човек според средата в която е израснал и работил е изградил и своите виждания за живота и начина по който може да печели пари . Затова ми се вижда подвеждащо всичко което сте написали. Но като стил и оформление можеби ще хванете някой балък
цитирай
8. bgguru - Дай Боже....
15.02.2011 23:44
анонимен написа:
Презентацията Ви която правите за Вашият курс ми напомня на онези клубове от филмите КЛУБ НА АНОНИМНИТЕ АЛКОХОЛИЦИ. Всеки човек според средата в която е израснал и работил е изградил и своите виждания за живота и начина по който може да печели пари . Затова ми се вижда подвеждащо всичко което сте написали. Но като стил и оформление можеби ще хванете някой балък


Е аз нарочно съм я направил подвеждаща тази презентация с надеждата да хвана някой балък иначе ще се окаже, че в България друг баламурник освен мене няма
:-))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bgguru
Категория: Бизнес
Прочетен: 50806
Постинги: 21
Коментари: 26
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930